press
18.10.2017 środa
PressPresserwisJedynki gazetPress CupPress BallGrand PressGrand Press PhotoKontakt
Press | Prenumerata | E-prenumerata | Książki | Wydania archiwalne |  Twój koszyk : 0.00 zł
Prenumerata
A A A
DLACZEGO WARTO CZYTAĆ
Jeśli jesteś dziennikarzem, pracujesz w mediach, reklamie, marketingu lub PR albo szukasz profesjonalnego przewodnika po tych branżach - dołącz do czytelników "Press".



"Press" prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, dostarczając fachowych analiz poszczególnych segmentów rynku mediów i reklamy. Piszemy z myślą o dziennikarzach, szefach i pracownikach działów marketingu, pracownikach sektora public relations, agencji reklamowych, media planerach oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami.

Co oferujemy?
- wysoki poziom merytoryczny i językowy, bezstronność i aktualność
- materiały warsztatowe dla dziennikarzy, redaktorów i fotoreporterów
- fachowe analizy działań rykowych, strategii reklamowych i marketingowych oraz wszelkich zjawisk w świecie mediów i reklamy, w Polsce i za granicą
- opis najciekawszych działań reklamowych i strategii,
- przykłady i możliwości działań PR
- autorskie teksty najlepszych polskich dziennikarzy
- prezentacje firm i ludzi mediów oraz reklamy
- opinie i komentarze do bieżących wydarzeń na rynku

Ponadto co kwartał miesięcznik wzbogacamy dodatkami w formie raportu. Prezentujemy w nich wybrane segmenty rynku mediów, między innymi prasę (codzienną, poradnikową, ekonomiczno-społeczną), Internet, rynek reklamowy.

Kto nas czyta?*
- właściciele i menedżerowie mediów 21%
- dziennikarze 22%
- domy mediowe i agencje 24%
- marketing firm niemedialnych 25%
- inni 8%

*badania CATI SMG/KRC styczeń 2006

Kim jesteśmy?
Wydawnictwo Press sp. z o.o. sp.k. od 1996 roku wydaje miesięcznik "Press". Od 2002 roku dziennikarze "Press" przygotowują codzienny płatny newsletter "Presserwis" o tej samej tematyce. 
„Press” jest pomysłodawcą i organizatorem konkursu na najlepsze materiały dziennikarskie Grand Press i plebiscytu Dziennikarz Roku oraz Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Prasowej Grand Press Photo.

Dane wydawcy
Press sp. z o.o. sp.k. NIP: 779-17-44-917; KRS 0000184313 Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy - 50.000 zł
powrót
« poprzedni
ZNIŻKA DLA KAŻDEGO STUDENTA
następny »
Zrób prezent z PRESS

Regulamin serwisu

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. Mazowiecka 63/2
60-623 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
© Press sp. z o.o. sp.k.