press
28.04.2017 piątek
PressPresserwisJedynki gazetPress CupPress BallGrand PressGrand Press PhotoKontakt
Press | Prenumerata | E-prenumerata | Raporty Press | Książki | Wydania archiwalne |  Twój koszyk : 0.00 zł

Biura Reklamy 2017Biura Reklamy 2017
Wydanie specjalne „Press”: „Biura Reklamy 2017” »

Cena: 15.00 złkoszyk

Panorama Reklamy 2016 - wersja elektronicznaPanorama Reklamy 2016 - wersja elektroniczna
Wydanie specjalne „Press”: „Panorama Reklamy 2016” »

Cena: 12.00 złkoszyk

Panorama Reklamy 2016Panorama Reklamy 2016
Wydanie specjalne „Press”: „Panorama Reklamy 2016” »

Cena: 15.00 złkoszyk

Top Marka 2016 - wersja elektronicznaTop Marka 2016 - wersja elektroniczna
Dodatek informacyjno-edukacyjny do magazynu PRESS »

Cena: 12.00 złkoszyk

Top Marka 2016Top Marka 2016 polecamy
Dodatek informacyjno-edukacyjny do magazynu PRESS »

Cena: 15.00 złkoszyk

Telewizja & Wideo 2016 - wersja elektronicznaTelewizja & Wideo 2016 - wersja elektroniczna
Przeciwstawianie tradycyjnej telewizji Internetowi jest już dziś sztuczne, ponieważ widza znajdziemy zarówno przed telewizorem, jak i przed komputerem czy smartfonem. Dlatego w specjalnym wydaniu „Telewizja & Wideo”, które ukaże się z wrześniowym „Press”, analizujemy, jak nadawcy telewizyjni starają się zagospodarować widza internetowego i jak właściciele serwisów internetowych wychowują już swojego widza. Przedstawiamy po raz pierwszy badania dotyczące konsumpcji programów w obu mediach i zależności między nimi oraz zachowań widowni w zależności od pokolenia i modelu oglądania wideo. Opisujemy segment publiczności premium oraz nowy rodzaj widza, tzw. „seryjnych” i light viewerów. W związku z tym, że jesienią wystartuje kilka nowych stacji, prezentujemy ich plany co do podboju rynku telewizyjnego. Przypominamy mocne strony i zasady produkcji spotów wideo do Internetu. Analizujemy elastyczność ofert biur reklam nadawców. W dodatku „Telewizja & Wideo” czytelnik znajdzie wiedzę, która pozwala zrozumieć zmiany zachodzące w widowni telewizyjnej i internetowej. Zapraszamy do lektury. »

Cena: 12.00 złkoszyk

Telewizja & Wideo 2016Telewizja & Wideo 2016
Przeciwstawianie tradycyjnej telewizji Internetowi jest już dziś sztuczne, ponieważ widza znajdziemy zarówno przed telewizorem, jak i przed komputerem czy smartfonem. Dlatego w specjalnym wydaniu „Telewizja & Wideo”, które ukaże się z wrześniowym „Press”, analizujemy, jak nadawcy telewizyjni starają się zagospodarować widza internetowego i jak właściciele serwisów internetowych wychowują już swojego widza. Przedstawiamy po raz pierwszy badania dotyczące konsumpcji programów w obu mediach i zależności między nimi oraz zachowań widowni w zależności od pokolenia i modelu oglądania wideo. Opisujemy segment publiczności premium oraz nowy rodzaj widza, tzw. „seryjnych” i light viewerów. W związku z tym, że jesienią wystartuje kilka nowych stacji, prezentujemy ich plany co do podboju rynku telewizyjnego. Przypominamy mocne strony i zasady produkcji spotów wideo do Internetu. Analizujemy elastyczność ofert biur reklam nadawców. W dodatku „Telewizja & Wideo” czytelnik znajdzie wiedzę, która pozwala zrozumieć zmiany zachodzące w widowni telewizyjnej i internetowej. Zapraszamy do lektury. »

Cena: 15.00 złkoszyk

YouTube. Medium XXI wieku 2016 - wersja elektronicznaYouTube. Medium XXI wieku 2016 - wersja elektroniczna
Pierwszy dodatek "Press" poświęcony w całości serwisowi YouTube. Zawiera teksty analizujące potencjał tego kanału komunikacji - w tym także reklamowy - i jego wpływ na rozwój rynku mediów. Przedstawione wyniki badań i dane prezentują m.in. sposób korzystania z YouTube przez polskich internautów, profil użytkownika, oglądalność reklam. Wydanie zawiera też najnowsze badanie Press-Service Monitoring Mediów: "Top 25 polskich youtuberów" - czyli najbardziej medialnych youtuberów w 2015 roku. Szefowie sieci stowarzyszających twórców internetowych analizują znaczenie digital influencerów na polskim rynku. Natomiast sami youtuberzy prezentują sprzęt, na jakim pracują, dzielą się radami i spostrzeżeniami. W wydaniu także najciekawsze przykłady branded content na YouTube. »

Cena: 12.00 złkoszyk

YouTube. Medium XXI wieku 2016YouTube. Medium XXI wieku 2016
Pierwszy dodatek "Press" poświęcony w całości serwisowi YouTube. Zawiera teksty analizujące potencjał tego kanału komunikacji - w tym także reklamowy - i jego wpływ na rozwój rynku mediów. Przedstawione wyniki badań i dane prezentują m.in. sposób korzystania z YouTube przez polskich internautów, profil użytkownika, oglądalność reklam. Wydanie zawiera też najnowsze badanie Press-Service Monitoring Mediów: "Top 25 polskich youtuberów" - czyli najbardziej medialnych youtuberów w 2015 roku. Szefowie sieci stowarzyszających twórców internetowych analizują znaczenie digital influencerów na polskim rynku. Natomiast sami youtuberzy prezentują sprzęt, na jakim pracują, dzielą się radami i spostrzeżeniami. W wydaniu także najciekawsze przykłady branded content na YouTube. »

Cena: 15.00 złkoszyk

Biura Reklamy Mediów 2016 - wersja elektronicznaBiura Reklamy Mediów 2016 - wersja elektroniczna
"Biura Reklamy Największych Polskich Mediów" dodatek specjalny do kwietniowego wydania "Press". Prezentacja biur i działów reklamy oraz jej brokerów: struktura, ludzie, osiągnięcia, zamierzenia. Przewodnik po zmieniającej się ofercie niezbędny każdemu reklamodawcy. »

Cena: 12.00 złkoszyk

[1] [2] [3] [4] poprzednie »»

O NAS

Dlaczego warto czytać "Press"? Kim i dla kogo jesteśmy?

cennik

Oferta prenumeraty zwykłej, odnawialnej i studenckiej

studencka

Specjalna oferta dla studentów

jak zamawiać?

Informacje dotyczące zamówienia prenumeraty lub pojedycznego numeru "Press"

jak płacić?

Informacje o sposobach płatności

e-Press

Zamów cyfrowe wydanie miesięcznika "Press"

archiwalne numery

Zamów archiwalne numery, których nie zdążyłeś kupić

raporty

Kup raporty "Press" z wybranego segmentu rynku mediów

książki

Oferta książkowa wydawnictwa Press sp. z o.o. sp.k.

Regulamin serwisu

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. Mazowiecka 63/2
60-623 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
© Press sp. z o.o. sp.k.